maanantai 28. tammikuuta 2013

Kiireetön aamu

Huomenta!

Heräilin tossa puol kymmenen aikoihin ja nyt tässä samalla kirjotellessa syön aamupalaa, ihanan kiireetöntä. Tarkotus olis kohta lähtee käymään salilla isoveljen kans. Ite oon kans yks välineurheilija.. reenivaatteiden tarvii olla tietty räikeet ja pirteet! Salibandy reeneissäkin mulle naurettiin kun mä koeajoin mun pinkkejä sisäpelikenkiä, et olin muka joku väripilkku ;) kun muilla oli mustat tai vaaleat.. treenikin sujuu paljon paremmin kun on pirteet asut ja välineet! Ja tietty musiikki on pakollinen. Kun iskee napit korviin ja pistää oikein menevää musiikkia niin jaksaa paljon paremmin.. parempi vaan keskittyä siihen musiikkiin eikä kuunteleen sitä mitä muut puhuu! Ja musiikki toimii myös hyvänä tsempparina. Alla pieni motivaatio kuva reenaamiseen, jos sais itteään oikein kunnolla niskasta kiinni! 





















 - Ida 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti